There's a pretty little thing waiting for the king

Sitter och läser i körkortsboken i väntan på att 90210 ska ladda klart.  Jag hatar den här boken, jag önskar att jag hade haft fotografiskt minne. Läst boken en gång och allting satt som sen, hade inte varit helt fel.

Jag sov till halv 1 idag och är ändå AStrött, BW är söt och go,men satan så jobbig han är på natten. Ca en gång i timmen  väcks man av en jamande BW som ska leka och typ gå på en ansikte. Det är så frustrerande, jag vet inte vad han vill heller jag försöker leka med honom men nej, han bara jamar och springer omkring.
Jag älskar honom,men jag hoppas det här går över snart. haha.

Imorgon så blire att gå till skolan iaf, ursch, kmr aldrig ta mig upp. Men jag har ju iaf en alldeles levande väckarklocka nu så det kanske blir lite lättare. Hoppas det blir en slapp dag iaf, måste även köpa snus och dricka till på lördag.
Det känns helt galet, om bara 2 dagar så är jag 18! Det känns som det var igår man oroade sig för att börja högstadiet typ.

Galet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

he upp en bild på kissän! =)

2010-02-02 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0