trettondag jul

Hejhej,

skriver alltmer sällan nu jag vet. Jag ska försöka bli bättre, promiis.

Nyår var helt okej, min första nyår som inte sög anus iaf så det va skönt. Det var väldigt lungt faktiskt, vi var några stycken hemma hos mig, käkade middag,spelade lite spel, smällde smällare osv. Lungt men roligt blev de.

Såg nyss Peter Pan, är jag konstig som faktiskt tycker om den filmen? Hah venne,jag tycker den är mysig iaf.
Jag ska strax bege mig till Nettan, känns lite smått drygt att måsta gå dit faktiskt, iaf då det -24 ute. Om jag gullar lite med far min så kanske jag har tur och får skjuts.

I helgen blir det nog bio, Emily säger att jag bara mååste se Avatar,den skulle tydligen vara asm men jag tvivlar på att jag kmr tycka det då jag inte brukar gilla sådana filmer, men hon ska bjuda mig och bevisa mig fel så vi ser väl om hon har rätt ahah, förlorar iaf ingenting på det.
Det blir även bio på  måndag förhoppningsvis lr tidigt till veckan iaf, då blir det Snabba cash där våran snygging Joel Kinnaman är med. Köpte boken i förrgår faktiskt. Och gissa vem som var på omslaget? Japp, snyggingen själv. Har läst boken tidigare tyckte då att den var väldigt bra så ser fram emot filmen.

Hittade en gambild på mig och nätt, tro vi gick i åttan här, haha.




Kommentarer
Postat av: Linn

duuuuuuuuu, bildennnn!! INTE IGÅÅÅR :D haha BLOGGA OFTAREEE :D

2010-01-10 @ 20:31:10
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0