årets första dopp!

Årets första dopp togs igår! I sverige iaf.

For till bäcksjön med Nicklas, Emil, Frida, Pontus och Andre, igår kväll. Det var inte alls så kallt som jag trodde de skulle va.

Nu ska jag och Nicklas strax börja med matn, Tacos ofc! Senare ikvl blire kanske o va med Emil o Frida lr ngt, får väl si hure blir. Imorgon kommer mami o papi hem. Då blire o packa och göra iordning allting inför trästock.
Är inte sådär jätte taggad än meen det kommer nog. Blev bara jag, Madds och Emily som far men det blir nog jätte kul ändå.

Sitter o kollar igenom en musik mapp på gamdatorn och hittade några låtar med Säpo som ja sitt o nördar. Dom är awesoome!

Nu ska jag ut o gå med Sofia. Nicklas får kirra maten. Thihi hihi.

Häjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0