opposite of adults

Imorgon bäre av och jag börjar ärligt talat bli lite nervös. Det blev bara jag och Emily som åker, dom andra bangade tyvärr. Ska bli intressant och se hur detta ska gå. Men med våran awesomeness så blire nog awesome. När vi väl fått upp tältet o knäppt första så blire nog great.
Kl 13.10 så ska vi sitta på bussen mot Skeå!

Borde väl egentligen ligga och sova nu med tanke på att jag ska upp tidigt imorrn, men icket.
Nej istället ligger jag och nördar Beverly Hills 90210. Det har ju börjat sändas på tv nu, jag har typ sett vartenda avsnitt i 2 veckor nu,höh.

Nej nu ska jag se klart det här avsnittet sedan blire sängen.
GNATT!







The dynamic duo,
Mabbs & Skelleton!


Kommentarer
Postat av: emily

var ju tur att man var brun...

2010-07-22 @ 01:33:07
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0