blixt och dunder

Tired of being me. I'm close to mutiny
I play my cards but there's no way I win
I'm breaking out of here, failing to disappear

I'm trying to be strong and brave
But to tell the truth I'm bleeding inside
I'm lying to myself I'm fine
But to tell the truth I'm way out of line

-------------------------------------------------


Det regnar här. Och åskar. Mullrar på ordentligt.

Någon mer än jag som tycker om åskan?
Bara krypa ner i sängen men en bra bok lr ngt o lyssna på hur regnet smattrar på utanför.
Så länge den inte kommer för nära lr de börjar blixtra ordentligt så äre lungt.
Tycker mest det är näre blixtrar för mycket som de kan va läskigt.
När jag var liten var jag skit skraj för åskan. Envisades alltid med att gå ut och sätta mig i bilen o stanna där tills det slutat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0