What are you so afraid of?

Call up the locksmith,
Tell him we need him quick
We've got a million keys,
None of them seem to fit

----------------------------

Nervositeten börjar komma ordentligt nu. Känner pressen. Jag måste klara det här! Jag bara måste, klarar jag det här då äre det lungt, nästa del fixar jag. Tror jag.

Jag har gjort av med hela studiebidraget på ca 2 veckor, vart fan tog de vägen? Sure, jag har shoppat lite för mkt men jag borde ändå ha några hundra kvar. Kan inte komma på vad jag har spenderat dom på. Bara illa.
Jag är pank och sommaren har bara börjat. Jag kommer typ inte kunna göra nåågonting. Allting ska kosta så jävla mkt. Tur att trästock är gratis iaf. Och Visfestivalen. Det är typ de jag kmr kunna göra i sommar, vill fara på Gatufesten också meeen icket. Har icket råd. Craap.

Men nu taggar jag midsommar! Drar till stugan med B-rudarna! Kommer bli nice. Premiärdopp i badtunnan förhoppningsvis. Blir mys. Sen helgen efter det äre Wheels och Countryfesten! Kmr bli sweet!



Gretchen Wilson – Redneck Woman
Gretchen Wilson – Here For The Party



Jag o kusin i turkland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0