No fear, and while you getting your cry on I'm gettin my fly on

Har typ suttit sedan halv 7 nu och pluggat teorin till körkortet går ju iiinte så bra,jävla skit teori. Ursch. Det har fan gått en månad sedan jag fyllde 18 och jag har inte tagit körkortet än,det känns tragiskt. Skärpning nu!

En vecka kvar nu sedan lov,änltigen! Mer än efterlängtat. Jag är så sjukt skolless nu så det finns inte. Och jag måste vara i skolan varje dag fram till 5 mars annars ryker studiebidraget. Jag kan lova att jag inte har varit i skolan varje dag,men hoppas att frånvaron har gått in som giltig,i så fall så ska det inte vara några problem.Hoppas jag.

På lovet så blir det förhoppningsvis att dra till bygdsiljum & hyra en stuga i några dar med några sköna typer. Är astaggad, har dock inte åkt bräda på ca 2 år så det ska bli intressant att se hur det går. Lär ju ska va som en nybörjare igen. Men det blir asm. Hoppas bara att det blir av nurå!

Nu ska jag hoppa i duschen sedan blir det ENTOURAGE!

Smell U Later!


Nu får sommarn gärna komma tillbaka snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0