Highway

Tillbaka efter lååång och väldigt bra helg.

I torsdags blev de bio med B-rudarna, vi såg the last song. Jag tyckte inte den var sådär jäätte bra. Ingen film som är värd att se på bio iaf. Efter bion så drog jag o Emma hem till mig,kikade film,snackade skit och hade det bara allmänt mysigt.

Fredagen var stressig men blev kanoners till slut. Jag och E drog till stan för att shoppa lite men hittade ingenting. For hem nästan lika fort som vi kom dit. Blev o hoppa in i duschen så får vi kom hem,Emma fick fixa köttet osv medans jag var i duschen. Blev klar just när folket skulle börja droppa in. Blev iaf klar till slut och vi hjälptes åt och grilla osv. Blev och käka ute eftersom det var grymt fint väder. De började dock tvär regna medans vi grillade men det gick snabbt över. Middan blev ändå lyckad. Efter vi städat undan så blev det o spela lite kubb. Jag sprang mest runt och försökte hinna med o fixa massa annat. Kring 8- halv nio tiden började det droppa in lite mer folk. Vi blev lite fler än tänkt men kvällen blev gr8 iaf. Allt som allt så blev det en lyckad kväll i slutändan.

Igår så blev det och städa dir man klivit upp nästan. Som tur var fick jag hjälp av lite shyssta brudar. Vi tog en paus och drog o köpte glass. Galet hur varmt det var ute!
På kvällen blev det grillning hos Nätt, kring halv 9 tiden fick vi hämtning och det bar av till Tove. Vi förfestade ett tag och drog sedan till krogen. Sov hos N,blev popcorn och fyllemat när vi kom hem. Är sjukt sliten idag,men det får man väl vara efter att ha kört 2dagars. Hade kul igår iaf, fossingarna får dock lida idag pga dans och högaklackar. Men ska man va fin får man lida pin. Är dock sjukare än tidigare nu och halsen är inte direkt på topp, halvt tappat rösten typ.

André & Alex kom förbi ett tag ikvl, hängde med dom ut, vi åkte runt lite i sävar och träffade lite folk.
Ny duschad och fresh nu, ska göra popcorn och mysa till nån go film nu.

HEDDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0