Emptiness

Tom.
Det är precis vad jag känner mig just nu. Känner ingenting annat än tomhet.
Sitter här och försöker komma på vad jag ska skriva men jag kmr inte fram till ngt vettigt. Det är helt tomt i mitt huvud. Vilket inte är vanligt mina kära vänner. Det brukar vanligtvis svämma över av tankar, men inte idag. Idag är det tomt. Vilket kanske borde vara skönt, men icket.
Jag känner mig bara vilsen.

Like I've got nowhere to go. And no one to talk to.

Kanske lika bra eftersom jag inte ens har ngt o säga pga av den här jävla tomheten.
Får sitta på mitt rum och ruttna i väntan på att den här kassa känslan ska försvinna.
Filmer jag vanligtvis tycker är skitroliga går inte ens att skratta åt.
Orkar inte bry mig om någonting heller, ingenting spelar ngn roll idag. Bara ligger här i min säng,lyssnar på musik och stirrar upp i taket.

Lägger in en skön låt och ska sedan gå ut o ta en rök.
Borde nog inte ens skriva det nu när min kära moder hittat hit. Så förlåt lilla mami. But I don't give a damn if you reed this.Not tonight. Men oroa dig inte. Det ska inte bli till någon vana.

Here you go folks,

Black Stone Cherry – Peace Is Free


Kommentarer
Postat av: emily

i love you like a sister! you can always call me no matter what. anytime anywhere. hope you know that honey.



2010-05-13 @ 10:21:09
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0