Just been eating all day loong.

Hallååjs!

Dagen idag har varit grymt sliten.Tänkte stanna hemma pga av förkylningen men jag tog mig iväg till skolan iaf.
Sett serier mest hela dagen,har fått liite arbete gjort iaf. Glee & 90210 ute nu!
Skitmat som vanligt idag så jag E & J drog till grillen ovanför skolan o käkade istl.

 
Waay godare än nån jävla soppa!




Drog till E efter skolan. Vi fikade lite tårta och sånt som blivit kvar sedan gårdagen. Smakade världens godaste citronpaj! Gjorde iordning middagen också.Kycklingsallad.Yummie!




Mumma!


Backstabber^


Luriga små jävlar dedär!


Efter matn lirade vi lite minigolf.Jag tror att E vann. Men hon lär ju ha övat. Inte alla som har en gratis minigolfbana bakom huset. Men de var kul. Har inte spelat minigolf på fleera år.

 


Inte direkt torrt runt omkring.



Såg Alvin och gänget också. LOVE IT! Så underbart söta dom är.
GE MIG THEODOR!


Simon,Alvin och THEODOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0