Halkbanan, check!

Bara risk1an kvar nu sen boka teori + uppkörningen. Whiio!

Halkbanan gick greeat, absolut inte så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Nervös i onödan.
Det var lite smått läskigt just i början men det var jävligt roligt! Tänk jag som gått och gruvat mig inför det här^
Fick testa "volta" i en bil också.Inte skönt ngn stans. Det var inte kul kan jag lova.
Fick träna omkörningar på vägen dit också,gick också bra.
Har haft skitkul idag, träffade lite sköna typer också. Är huur slut som helst nu iaf, vill bara lägga mig och soova. Men måste se Grey's så ska kika lite 90210 medans jag vääntar.

Caio!



Det är fan sommar nu!


Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
(Sommaren -08!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0