needtobreathe

This pain is killing me.
I wish for it to go away.
But it won't. It's here to stay.
To keep torture me.

----------------------------------

Blir så arg på mig själv för att jag lät det här hända. Hur dum får man bli egentligen?
Jag har bara mig själv att skylla egentligen. Innerst inne visste jag nog. Jag borde ha vetat.
Jag borde inte låtit det hända igen. Så dum!
Det gör så jävla ont. Det borde inte, men det gör det. Jag vill bara att allt ska försvinna.
Jag trodde aldrig jag skulle behöva känna såhär igen, inte pga dig.
Jag lovade mig själv det. Jag borde lyssnat bättre på mig själv.
Från och med nu ska jag alltid lyssna på min första instinkt.
Jag lovar mig själv att jag aldrig ska låta det här hända igen. Och den här gången ska jag fan hålla det.
Aldrig igen.

Så jävla sårad, så besviken och så jävla arg.





What doesen't kill you can only make you stonger, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0