Some days I wake up dreaming, Feels like I've never even woke

Some days I feel like crying
It don't matter if it's rain or shine
I feel like my heart was broken
At least a million times
---------------------------------------


Förlåt för superdålig uppdatering!
Ikväll har jag varit suuperstressad, har packat som en galning. Åker i övermorgon! Turkland nästa! Hoppas detta skitväder fortsätter för er hemma i Sverige! Då känns det inte lika hemskt och missa allt. Visst ska det bli jävligt skönt att få åka iväg men lite dålig tajming var det faktiskt. Lr bästa beroende från vilket håll man ser det ifrån.
Men hur som helst så lämnar jag Sverige på fredag. Kommer hem i lagom tid till Täftefestivalen, om jag lyckas överleva en vecka i värmen!

Imorgon blir det Rixfm skulle jag tro, inte taggad,men hur ofta händer det? Får si om de blir nyktert lr ej. Ska även till sjukgymnasten imorgon, ngt fel på mitt bäcken(?),venne riktigt vad menmen..

Hade två prov idag,failade iaf på butiksmatten,förmodligen^. Tror dock att jag kanske klarade matteprovet, 3 av 3 då! Lite köng kanske!

Nu ska jag kirra lite ny musik i Mp3n sen blire o sussaa!

GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0