Typiskt.

Så ska man bli sjuk också. I blame you Emily!
Ska alltid bli sjuk då jag absolut inte får vara sjuk. Desstutom får jag oftast gå runt och vara halv förkyld i ca 2 veckor innan det bryter ut helt. Så jag lär ju ska bli sjuk just innan jag lämnar Sverige. Asbraa.Not.
Dock känner jag mig sjukare än vanligt nu,tro fan jag har feber också. Not good. Måste verkligen till skolan imorrn. Vill intäää. Jag vill vara hemma och bli omhändertagen och käka massvis med galaaace ju!
För gammal för att daddas omkring nu dock. Stackars mig.

Någon som vill komma och sköta om stackars lilla sjuka jag?





Ge mig lite Galacee och jag blir så häära glad!


(tänk så litn man varit.)

Jag var en söt-ful bebis jag.
Mi familia brukade säga att jag såg ut som en blandning mellan Mike Tyson och Kurt Olsson.
Så söt tyckte dom att jag var.



Kommentarer
Postat av: emily

hha så jävla sööööt! dom där kinderna är ju to die fooor ;D

2010-05-05 @ 11:54:27
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0