for you i will be better than ever.

Sitter nerbäddad under täcket med både mjukisar och tjocktröja men fryser fortfarande lika mycket som när jag kom hem för ca2 timmar sedan. Jag antar att jag får skylla mig själv som går runt i tunna leggings näre är -20 ute. Smart move.Not.
Sitter och försöker komma på vad jag ska skriva om. Vi har tal imorgon i nationella och jag har inte ens börjat. Jag kommer verkligen inte på vadjag ska skriva, man måste välja något ur texthäftet vi fått också.. Ursch.

Förövrigt har vi SÄMST information på Östra. Idag hade vi tydligen studiedag vilket ingen i våran klass hade hört. Menar hur svårt skare va att informera klassen några dagar innan, eller skriva ut det på fronter åtminstonde?
Tur Emmsan fick tag på Kärran in man han åka till skolan,kändes dock onödigt att kliva upp så tidigt då.

Nä nu ska jag ta mig i kragen och skriva det förbannade talet.
Sen sängen, har tid på vårdis så får inte försova mig.
Wish me luck!

Kvällens bästa - Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Måste nog säga att fasten jag varit ett smyg-fan av Snook så gör fd medlemmarna bättre musik isär än som Snook.


Bild; google

Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0