I love when it's all to much

Sitter på skolan nu, har samhäll. Kan inte direkt påstå att det är särskillt intressant, eller att jag lyssnar särskilt mkt. Våran samhälls lärare är skum. Riktigt skum. Han saknar tänder,ser ut som en stor bäbis och är allmänt konstig. Snäll men konstig. Lite smått läskig ibland också.
Ända bra med idag är att det är fredag och vi slutar tidigt. Dock kan jag inte säga att jag är taggad på helg faktiskt. Skönt att slippa skolan iaf.

Jag har även lyckats göra av med nästan hela studiebidraget på ca 12 dagar. Skillat iknow. Har just nu 149kr på mitt konto och det ska räcka resten av månaden. Har en känsla av att jag inte kommer kunna göra särskilt mkt kommande veckor.
Frågan är ju vart fan alla pengar har tagit vägen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0