Sometimes I read you, Other times I’m like, ‘Where are you on the page?’

Dagen började inte särskillt bra, får ett bryskt uppvaknande av pappa, stressar till bussen, får stå och vänta på vasaplan i ca 25 min (måste byta buss för att komma till skolan), när jag väl sitter på bussen får jag ett sms av Madds som säger att första lektionen är inställd. Var inte på särskillt bra humör när vi kom fram kan jag lova.
Fett onice. Men gjorde lite läxa och gick till syon och fixade lite grejer så det var kanske bra ändå.
Jag och J är klar med våran bildberättelse vi skulle göra till foto/film. Blev väl inte riktigt som vi hade tänkt men de funkish iaf. Ä bara glaad att det är bort gjort. Kanske lägger upp den senare.





Dagens bästa -
 
Rihanna – California King Bed
Rihanna – Complicated




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0