leave it alone

Har just städat ur badrumskåpet, känner mig sådär lagom duktig idag faktiskt.
Det låter inte som mycket jobb kanske,men det vare. Har iaf rensat bort gammalt smink osv.
Jag och mamma har tillsammans 3 hyllor som är fullt med bara våra grejer, förutom ett litet hörn där pappa får ha sina. Haha.

Mamma har åkt iväg med Maria till någon kompis.
Så Papi och jag blir ensama hela helgen! Jävligt skönt kan jag lova!
Papi lagar mat ikvl, could get interesting. Conny(marias man) ska komma på middag, han och papi ska ha grabbkväll. Göllit. haha

Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen, ska hämta upp Em i stan kring 7 tiden sen ska vi sitta och chilla hos Emsan medans vi väntar på Madds. Sedan blir det utgång!


Foo Fighters – Best Of You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0