breakin' dishes

Ingen skola för mig idag, jag som skulle va duktig försovde mig rätt så ordentligt på något sätt.
Drog in till stan kring 2, for till musikanten och chillade på med Sebbe och Tobbe ett tag sedan träffade jag upp Emsan och Maddson, drog till H&M och köpte en klänning och en bh.
For sedan och hämtade upp mami på jobbet för att sedan dra med hon till strömpilen där jag köpte ett par skor.
Blev dock inte dom jag hade tänkt mig men ett par liknande som var 100ggr skönare + billigare.
Pretty nice att man kan köpa skor från barnavdelningen ibland!

Har nyss käkat midda och är dö-less!
Ska iväg på träning om ca 15 minuter och känner tyvärr inte taggen.

Smell u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0