helg!

Jahapp,då har man långhelg nurå. Inte dåligt. Nog för att jag typ haft helg hela veckan men ändå!
Har inte så mkt planerat inför helgen faktiskt. Förutom lördag, då blire utgång igen. Vi ska ut och fira L som fyller 18.
Imorgon blire nog ba en chillar kväll. Tror jag ska försöka göra klart foto arbetet som skulle va klart typ förra veckan^. Så gåre när man är 2 cool 4 school mina kära vänner. Ursch jag ligger mega mkt efter i allt känns det som. Ändå gör vi typ ingenting på skolan. Konstigt de där.

Ska strax börja med maten sen ska jag iväg på träning. Ska bli skönt!
Får se om jag hinner ut och fota lite efter maten också. Om det ens är möjligt i det här skit vädret!
Jag älskar egentligen hösten. Varför vet jag dock inte, allt dåligt händer på hösten + vädret suger.
Must be the colors. haha nä men det är mysigt med höst på något sätt.

Nä nu ska jag ta o göra lite nytta.
Hedda!


Do you remember and long for the past

When love was eternal and joy seemed to last.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0