I'm gonna show you

Åkte till stugan i söndags för att vi skulle baka på måndag. Jag bytte bort min sovmorgon till 12.35 till att kliva upp kvart i 6. Dumt! Men det var faktiskt ganska roligt. Jobbigt, men roligt. Vi brukar baka tunnbröd och mjukbröd varje vår och höst. I år var första gången jag var med en hel dag. Dom var för lite folk så jag ställde upp.
Creeds till dom som göre 2 dagar varje gång.

Imorrn äre samhällsprov första lektionen. Jag kmr faila STORT. vi ska kunna överdrivet många politiska ord och jag kan kanske 5? Not so good. Politik är absolut inte min grej.

Orkade inte fara till skolan idag hlr,missade dock inte så mkt. E och Madds kom förbi för att plugga lite ikvl, blev inte så mycket pluggning dock.

Ska försöka plugga lite till nu sen blire sängen.

Gnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0