Fredag!

Och äntliigen helg!!

Ikväll så blire ba Chill med Emmsan,ska dit nu och se Camp Rock 2 som har premiär ikvl kl 7! haha Iknow I'm totally a geek!

Imorgon så blir det utgång med B-rudarna, ska bli skitkul.För första gången på aslänge så blir vi alla 5. The fjortisgang comes together!
Blir säker awesome!

Måste bara berätta en sjukt äcklig grej som hände igår, låg och kikade på tv nerbäddad i sängen och ser ngt röra på sig i ögonvrån. Jag vrider långsamt på huvudet och vad ser jag?
Jo en FET SVART SPINDEL som kryper på mig! 
Jag flyger upp ur sängen och ropar på pappa! haha. Ursch jag hatar spindlar, och det var en äcklig jävel. Ni vet sånna där stora med låånga äckliga ben.
Bytte sängkläder direkt och gick sedan inte in i mitt rum förän det var läggdags!  

Nu bär det av till Emmsan.

Ciao!

 
Ursch!
Den var typ så stor? Mja okej lite överdrivet kanske,
men de var fan nära alltså!

Kommentarer
Postat av: emily

men tack då ;/ mardrömmar foo shoo

2010-09-18 @ 00:20:17
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0