lördag

Igår blev det grillning med Nicklas,Frida,Emily och Emma. Senare på kvällen kom även André och Emil och joinade. Vi spelade med andra ord och bara hade det allmänt trevligt.
Lånade hem en kamera från skolan igår så det blev några bilder. Och väldigt många på blommor och dylikt.
Har även varit ute och fotat lite idag. Bilderna blev väl lite sisådär menmen.

Ska strax hoppa in i duschen sen blire o fara iväg till Nicklas tror jag. Var tänkt att det skulle bli utgång ikvl men kände inte riktigt för det så d får bli ngn annan gång.

  
Lär dig öppna mjölken rätt Emily!



 


 

 

Bilderna jag tagit idag får ni se senare.
Nu ska jag och göra mig iordning.
Hedda!


Kommentarer
Postat av: fridis

sjukt snygga bilder du lagt ut!

2010-09-06 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0