Take me away to a higher place

Har varit hos Sebbe ikvl, vi kikade idol, fastnade för låten som Sebastian Krants sjöng,kanske hittar på men jag har för mig att han var med i talang.
Vi spelade och sjöng lite också,lr Sebbe spelade och jag sjöng. Jag vill också kunna spela gitarr!
Jag hade tänkt spela in någon av låtarna vi körde och kanske lägga upp den här, det blev inte så dock. Men vi ska köra nästa vecka också så får se om det blir ngt då.

Något förslag på nån låt vi skulle kunna köra?


Imorgon är farfars begravning. Det känns fortfarande sjukt att han är borta,och morfar. Det känns inte som det, det känns mer som om dom är på ngn resa och ska strax komma tillbaka.
Om det ändå vore så.

Ska se klart True Blood nu och käka muffinsen jag fick med mig hem från S.

GNATT

Lööv it!
Rascal Flatts – Bless The Broken Road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0