It's a bad circle

Tjoho, kom hem från N för ca en timme sen.
Det är sjukt kallt i huset,jag ligger med mjukisbyxor + tjocktröja under duntäcket och hackar tänder typ.
Väntar på att MorsFarsan ska komma hem och eeeelda så det blir lite värme här!

Helgen har varit helt ok. Fredagen var både jobbig och rolig.
Var ju begravning först. Den var verkligen jätte fin. Farfar skulle iaf ha tyckt om den.
Efter begravningen så åkte vi ut till herggårn i Skeppsvik och käkade middag med släkten.
Senare på kvällen begav jag mig mot stan för att hälsa på Emma,vi gjorde chokladfondue och snacka skit typ. Sen drog jag till Fia som hade fest,var där i ca en timme sen for ja o plockade upp Emily och company och for till Böleäng. Sen blev det tillbaka till grubbe och sov där.

Lördagen blev en chillar dag till att börja med iaf, jag låg i sängen tills kl 4 iaf sen for jag och N och handlade,blev goo tacos till middag. Sen så drog jag med mig Fia till Emmsan där vi skulle fixa lite med UF. Sen bestämde vi oss lite random för att dra på krogen. Vi kom dit rätt sent och det var väl inte super kul, tyvärr lite föör mkt folk.
Efter det så blev det iaf hem till N och snoosa.

Det här inlägget blev lite längre än tänkt, grattis till dig som orkat läsa allt!
Nu ska jag mysa på med pringles och film.
HEDDA


bild;google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0