Heaven out of hell

Värd dag idag.Not. Kom till skolan för att få veta att vi inte hade någon svenska,kunde alltså ha börjat 25 över 12. Gaanska drygt.
Lämnade iaf in min dator som har kruppat sedan jag fick den. Kmr typ få tillbaka den om ca 10 dagar, har fått en låne dator tills vidare. Känns jävligt konstigt att skriva på den då den här är helt annorlunda än den jag har egentligen. Den är mkt större och klumpigare också. Thaat kinda sucks!

Har just kikat klart på nya Sons avsnittet och det var awesome! Längtar till nästa kommer ut! Ni som aldrig har sett Sons of anarchy, GÖR DET! Det är köng!

Nu ska jag leka lite i photoshop,har saknat det på min dator. Hoppas dom kmr ihåg att lägga in det den här gången.

Smell U Later Aligator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0