Vilodag

Så har man röstat för första gången också. FräntFränt.
Sitter och kikar lite på valvakan nu, måste dock medge att jag inte är så jätte intresserad.
Tror ja ska se True Blood istl nu.

Igår så vart det utgång. Kvällen började med förfest hos Madds sedan gick vi över till Krogen.
Hade jävligt kul igår måste jag säga, längesedan jag dansade sådär mkt iaf! Vid 2 så kom papi och hämtade mig. Emmsan följde med mig hem, vi gjorde varmchoklad och låg och snackade en timme lr så innan vi slocknade.

Konstigt nog så har jag mått prima idag, alltid lika trevligt att slippa vara bakis!
Skönt äre väl också att jag inte börjar förän 12.35 imorgon!


Ett stort tack till Emma också som hjälpte mig städa mitt rum i Fredags. Jag tror aldrig jag sett mitt rum så här cleant någon gång! hehe.

Nu, True Blood och sängen!

HEDDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0