Before the begining

Första gången jag är inne på min blogg på evigheter sedan.
Sedan jag började jobba har jag knappt suttit vid datorn då det har inte blivit något bloggande.
Jag har typ egentligen ingenting att skriva om och känns inte så värt att bara komma med "idag har jag.." inlägg.

Men nu har jag bara en vecka kvar på jobbet så ska försöka skriva lite mer. Och försöka hitta något lite mer intressant att skriva om. Vi får väl se hur det går med det..

Börjar typ få panik nu, har inget jobb i höst och det känns typ som att världen ska gå under pga av det.
Nu är snart hösten här och de flesta börjar skolan igen. Men inte jag, känns jävligt konstigt att jag inte har någon skola att återvända till efter sommarn. Vad ska jag nu göra liksom?
Inget mer "måste gå till skolan" längre, om jag någon dag återvänder till skolbänken är det för att jag själv valt det. Vilket inte kommer hända än på ett tag.

Ska strax färga håret, blekte slingor med hätta(?) igår för första gången på flera år, blev inte bästa resultatet men kmr nog bli bättre efter jag lagt på en lite mörkare färg. Det är så drygt o ha så mörkt hår så jag måste bleka det varje gång jag vill färga det. Spec då jag lessnar rätt fort. Dock har jag haft brunt nu i typ 1 år. känns somjag byter färg varje år.

 

Kommentarer
Postat av: Emma

superfina bilder emmsan!

2011-08-06 @ 14:05:59
URL: http://emmakaruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0