I just want to be who you want me to

Så har ännu en helg passerat och imorgon börjar allvaret igen. Lr bara börjar för min del egentligen då jag inte direkt varit så aktiv i skolan på sistonde. Men nu ska det bli skärpning,bättre närvaro och ta tag i allt skolarbete!
Helgen har varit gräjt,jäkligt slapp. I fredags blev det spontan bowling med N och massa fler. Lekte lite taxi efter att krogarna stängt,sedan hem till N igen där det blev en massa prat till sena timman. Gick och la oss kring halv 7 tror jag. Blev inte särskilt många timmars sömn iaf så var ganska så grinig hela lördagen. Förstår inte hur pöjken står ut ibland. Blev pizza från Rhodos till lunch och sedan massa mys.

Idag har jag varit så duktig att jag gjort lite läxor,fastän det ska vara vilodag och allt.
Jag kikade även premiären av Big Brother ikvl,liksom säkert halva sverige. Jag har för mig att jag tyckte det var bra när det gick förut, nu vet jag inte riktigt, finns så mkt liknande nu och tkr de börjar bli lite uttjatat. Men kmr säkert ändå sitta där fast klistrad framför tv11 kommande söndagar. Guess we'll se.

Nu, O.C och mys med kisse!
GNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0