lite plugg och alldeles för mkt serier.

Kvällen har bestått av oändligt tittande av O.C och lite Greek, som förövrigt är awesome!
Har också försökt mig på att skriva ett CV som vi fått i läxa men jag fastnade nästan direkt. Inget skolarbete verkar vara min grej just nu, inte själva skolan heller för den delen.

Imorgon ska vi på Nolia på Utbildningsmässan, vi har fått lite uppgifter som vi ska göra. Känner inte taggen, men det är inte skolan iaf. + jag får förhoppningsvis träffa på en underbar liten männska så det är ett plus.

Nu ska jag kämpa vidare med mitt dumma CV, någon som har lust at ge mig en hjälpande hand? Skulle vara great!

Gnatt på er folks!

Dagens bästa - Bruno Mars – Somewhere In Brooklyn

Kommentarer
Postat av: emily

take my strongest hand! he heheh ehhe

2011-02-16 @ 23:45:41
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0