Time has come it's getting late

Hej hopp gummisnopp!

Vi har varit på nå "utbildnings" grejs med facket i två dagar nu, tro de lr ej, det var helt okej faktiskt.
Sjukt mkt bättre än att vara i skolan iaf, hade skolan varit som det varit dom här två dagarna kan jag lova att jag inte haft lika kassa betyg lr lika dålig närvaro som jag har.

Anywhoo, bloggtorka som fan just som ni kanske har märkt? Jag har typ nada att skriva om längre. Sad but true.
Creds till er läsare som fortsätter följa min blogg fastän det knappt kmr upp ett inlägg i veckan typ!
Said it before, I'll say it again. Jag ska bli bättre!

Har så sjukt tråkigt just nu så det finns inte, försökte faktiskt göra lite matte idag. Första gången jag pluggar på en evighet och det gick käpprätt åt helvette.

Oh juste! Burlesque finns och tanka nu!
Ni som inte har sett den MÅSTE göra det. Såg den på bio, den var sjuukt bra!
SE DEN!

Blir astaggad på och sjunga när man ser den, hade jag haft Christinas röst hade jag sattsat kan jag lova!
Chers hade inte heller suttit helt fel.

Dagens bästa - Christina Aguilera – Something's Got A Hold On Me - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0