2 dagar..

.. Och jag är redan skolless. Jag vaknade i morse och funderade seröst på att skolka, och det var bara andra dagen sen lovet slutat. Det är inte ok. Sista året nu, sista terminen. Det kommer vara så sjukt mkt som ska göras innan vi gått ut, spec jag med alla rester, men så går det när man varit en slacker och skitigt i det som man borde ha gjort. Only got myself to blame liksom. Men kan ändå inte låta bli att klaga.
Ursh, jag längtar efter att få ta studenten. Men börjar bli lite nojjig om jag ska va ärlig. Känner mig sjukt stressad, inte bara över all skit som ska göras nu, men också för vad som kmr hända när man gått ut då framtiden är rätt oviss just nu. Hoppas på ett hyffsat jobb iaf, ska jobba arslet av mig ngt år sedan flytta utomlands.
That's my goal!

Tog en spontan fika med Emily efter första skoldan. Det var riktigt trevligt måste jag säga. måste göras om.
för att citera quinnan "It's the little things folks".

Nu ska jag försöka sussa, så man kanske kmr sig upp lite lättare imorrn.
Imorgon blire det tjejkväll btw, blir en blandning av både nya och gamla vänner.
Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0