It's always gonna be you

Kom hem idag efter att tillbringat 3 dagar i Agnäs med Emily,Frida,Emma och Angelina.
Det har varit super mysigt, nästan lite med 3 dagar dock.
Det är så himla skönt att bara få komma bort lite, vi har chillat jävel och åkte bräda på första gången på säkert 3 år. Var lite orolig för hur det skulle gå, det gick väl lite si sådär början, brädan jävlades med mig när vi skulle ställa om bindningarna så fick sluta åka lite tidigare. Men idag gick det mkt bättre och det är fortfarande lika kul, måste åka mkt i vinter!
Igår kväll gick jag,Fridolf och Ange ut och busade medans dom andra stannade inne och chillade, vi byggde hopp och lekte runt lite som små barn. Riktigt kul faktiskt, man borde va barnslig lite oftare tyck ja!
Gick upp super tidigt idag,vi skulle städat ur stugan kl10 sen så åkte jag och Frida lite innan vi drog hem.
Har sjukt ont i kroppen nu kan jag lova,som sagt det var ett tag sedan sist. Ska bli jävligt skönt att sova i sin egen säng inatt, sängarna där kunde lika gärna varit gjorda av sten.
Blev en del bilder men dom kmr senare.

Nu blire film, ska inte göra ett skit ikvl.

Dagens bästa - HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0