sjuk -.-

Förlåt för skitdålig uppdatering, har tyvärr haft brist på både ork och saker att skriva om faktiskt. Förra helgen var great, premiär på corona i fredags som var lite sisådär, kikade på Sweet Seeds spelning på Scharinska på lördagen och sen legat hemma i en vecka. Lite skolk,lite magknip och nu..Feber. Alltid lika kul, svettas och fryser omvart annat så jag blir tokig. Tror jag hallucinerade aningen igår också. Febern har dock gått ner lite idag men hostan blir bara värre, känns som jag fått lungor från en gammal tant som rökt i princip hela livet. Så ni kan ju tänka er..
Så det blir nog ingen skola för min del imorgon heller. suck.

Filmer börjar jag också få slut på. Dom bra iaf. Har sett ca 5 filmer per dag sedan jul lovet, mer lr mindre.
Så har ni tips på bra filmer, let me know!

Såg just The Sorcerers apprentice, den var rätt bra faktiskt.
Nu blire galace och ngn ny rulle.

Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0