defenitivt dimma.

Jag som trodde jag var på bättringsvägen. Tjii fick jag, mår hyffsat mitt på dagen någon gång sedan på eftermiddan höjs febern igen fortare än ljuset själv typ. Just nu hatar jag min kropp. Jag tror jag är döende lr ngt.
Seriöst folks, det här är kanske sista gången vi "talas vid". För jag tror på riktigt jag är död inom en timme.
Och inte nog med att jag blir otrooligt grinig när jag är sjuk, och jag menar riiiktigt grinig, så ska man pmsa också. Kan ju lova att jag inte göre lätt för allmänheten att visstas kring mig för tillfället..
So bewere!

foto; jag.

Oretucherad
ej förvrängd

Ungefär såhär knr jag mig nu.


Kommentarer
Postat av: s

2011-01-24 @ 21:48:59
Postat av: emily

feet bild, hur gjorde duu? :D



var jag som råka skicka en cp kommentar ;) krya på dig emmsaaan!

2011-01-24 @ 21:49:46
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0