vårdis

Var på vårdcentralen idag, lr igår enligt klockan. Det visade sig att jag hade en början till lunginflamation. Så fick nån antibiotika som jag ska käka i lite över en vecka nu. Jag som hade hoppats på att bli helt frisk innan helgen, fyller nämligen år då. Men febern är nästan borta nu iaf och med mina nya pills så kanske det finns en chans att jag iaf kan lämna detta hus och träffa några kompisar.
Äntligen börjar serierna komma tillbaka, redan sett gossip,oth och 90210. Väntar nu bara på vpd & Sons!

Har en suprise också, jag har färgat håret!
Ska försöka lägga upp någon bild på resultatet senare.
Det blev typ lila iaf.

Nu ska jag försöka sussa.
Gnatt!

dagens bästa -Jefferson Airplane – Somebody To Love
                        Neil Young – Heart Of Gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0