Long time no see

Hola amigos!
Var nästan en månad sedan jag skrev sist nu, dåligt av mig jag vet. Lär inte ska bli så mycket bättre nu heller när jag inte har någon egen dator. Vi lämnade in skoldatorerna förra veckan så får nöja mig med våran gamla stationära.
Jag har varit på utbildning hela veckan med jobbet, ska även dit imorrn och få delegering.

1 dag kvar nu sedan tar jag studenten, det är helt galet! Det känns så sjukt overkligt.
Jag är hur taggad som helst, det känns dock lite läskigt också. Det är liksom nu vuxen livet ska börja typ.
Känns iaf sjukt skönt att ha ett jobb i sommar, jag kommer jobba hela sommarn men är ledig lördagar och söndagar så det är ganska skönt. Kommer kanske ta ledigt i slutet av sommarn några dar och fara på någon festival också.

Förra torsdagen var det ju balen. Jag vet inte om jag tycker det var någon riktig höjdare men det funkade iaf. Middagen tog en evighet med senare på kvällen blev det roligare.

Här kommer lite pics!


Jossan, Emily och Emma


Jossan, Emily, Emma, Jag & Nicklas


Emily&Emma


Emma


Jag&Nicklas


Bilen, de var min kusin som körde oss




Nicklas, Jag, Emma, Emily, Jossa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0