slut finish

Imorse så var vi och pyntade studentvagnen och kikade runt på en present till våran klassföreståndare.
Alla ballongerna vi satte upp lär ju ska ha gått sönder tills imorgon men vi har några kvar i reserv iaf.
Efter pyntandet så var jag tvungen att åka hem igen då jag skulle och få delegering på jobbet.
Jag fick ett häfte igår som jag skulle läsa för att man skulle svara på massa frågor idag, det var inte det lättaste kan jag lova men det gick iaf.

Det känns helt galet, imorgon tar jag studenten!! Det är helt sjukt, den här dagen har man väntat på i evigheter ju och nu är den äntligen här. Det känns lite sorligt också, aldrig mer kommer jag gå i samma klass som mina underbara tjejor. Visst vi lär ju hålla kontakten men att inte träffa dom varje dag känns lite sad.
Men som Em sa, Vi ska vara glada för den tid vi fått och se fram emot den tid som väntar.




Em's happy face


Kommentarer
Postat av: em

alltså fan vad snygg jaag är!-.-

2011-06-17 @ 13:42:09
URL: http://emilyyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0