Hoffmaestro tickets - Check!

Då var biljetterna till Hoffmaestro köpta!

Haft värd dag idag, haft två lektioner idag där den ena varade i cirka 15 minuter och den andra var faktiskt första gången jag var på. Jag har fan varit i skolan hela veckan hitills. det är rekord sedan jullovet tror jag. Okej jag kanske missat 2 lektioner men ialla fall! Hade tänkt skippa fredagen och ta lov men fan när jag har klarat mig så här långt ska jag fan gå imorrn också. Då blir de första kompletta veckan hitills, wiho!

Juste hade prövning i onsdags, kan inte påstå att det gick super bra. För en gång skull pluggar jag hårt och självklart lyckas jag plugga fel. Jag pluggade in PMF A men i själva verket var det i PMF B jag hade prov.
Jävligt lyckat.

Men jag deppar inte, idag är en bra dag.



Dagens bästa - HOFFMAESTRO – Memories in Blue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0