Life unexpected

Har börjat kika en ny serie, Life unexpected. Verkar helt ok, än så länge är jag fast. Jag måste typ alltid ha någon serie att titta på. Börjar jag se någon bra så nördar jag i flera dar tills jag sett alla avsnitt. Har blivit lite av en flykt från verkligheten,haha.

Nu vill jag ha sommar,nästan. Kan få va vinter ett litet tag till egentligen men jag vill bara spola fram tiden. Jag vill att allt ska va över nu, hoppa över det jobbiga kapitlet som väntar liksom. Typ trycka på fastforward knappen. Låta de ljusare dagarna vara här nu. Slippa väntan,oron, ångesten. Ba hoppa över skiten.
Men antar att det bara är o härda ett tag till.

nu,plugg sen sängen.

Gnatt!

Dagens 2 bästa - Adele – Rolling In The Deep & Adele – Chasing Pavements (album)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0