make a wish, take a chance, make a change

Måndag och lovet har väl officiellt börjat.
Pappa las in på sjukhuset idag, han ska opereras imorgon och blir borta nästa hela veckan. Är ganska nervös faktiskt men förhoppningsvis går allt bra.

Jag är sjukt sliten idag, har knappt sovit på hela helgen så har bara slappat idag. Tänkte att jag skulle städa rummet men än så länge har inte det hänt. Får försöka ta tag i det snart.
Jag har faktiskt fotat lite idag, fick dock inte till det som jag ville meen som dom säger, övning ger färdighet.

Jag är sjukt sugen på att fara och åka bräda nu på lovet men har tyvärr ingen kompis som åker längre,det är typ Frida men hon jobbar och drar till hemavan på onsdag så det sög.

Nu ska jag leka lite i ps, tänkte försöka mig på och göra en ny header. Måste göra några ändringar på bloggen nu känner jag, den har sett likadan hur längesom hellst nu. Som många säkert vet så är jag dock inget stort fan av förändringar. Men ibland så. Vi får väl se hur det slutar.

ciao!

Dagens bästa - Sick Puppies – Should've Known Better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0