Convince me

Hola folks!

Igår så var jag och Emsan och kikade på balklänningar. Trodde verkligen inte att jag skulle hitta någon så hade väl inte direkt så stora förhoppningar, men till min egen förvåning så hittade jag en. Blev till och med den första klänningen jag provade.
Några av mina kompisar kollar på klänningar nästan varje dag, både till balen och studenten. Själv har jag inte varit så intresserad faktiskt men det känns sjukt skönt att få det bortgjort, hade börjat tvivla på om jag verkligen skulle gå på balen överhuvudtaget. Men it looks like I'm going. Dock kmr det inte bli riktigt som jag hoppats men det blir nog awesome anyway.

Var även och hälsade på papi på sjukhuset, jag hatar verkligen sjukhus, bland de värsta jag vet! Men ser ut som han får komma hem på lördag iaf. Whio!
Igår kväll så hängde jag och Emsan med och kollade på en kompis som hade spelning på Scharinska. Det var sjukt dåligt med folk men dom var lika bra som alltid.

Idag så hängde vi även med morsan och simmade. Yep, I said it. Jag for och simmade, frivilligt. Jag som HATAR att simma. Älskar att bada, hatar att simma. Är sjukt dålig på det också. Fett jobbigt var det iaf. Vet dock inte om det blir fler gånger, jag håller mig helst till träning på torra land.
Har även kikat runt efter lite sommarjobb idag, kaanske fått napp på ett ställe iaf.

Det här inlägget blev lite längre än jag tänkt, grattis till dig som orkar läsa allt intressant jag gjort dessa 2 dagar.^

GNATT!






Make me belive,
Make me feel,
Make me stay,
Convince me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0