You had my heart inside of your hand

Söndag idag och som vanligt på söndagar har ångesten redan vuxit och blivit si sådär dubbelt så stor.
Jag hatar söndagar.

I fredags så drog jag och Emsan på Corona, var hyffsat segt i början. Båda var nyktra och inte direkt super taggade men hade ändå jävligt kul emellanåt. Det var ändå en ganska händelserik kväll, lite intressant sådär. haha. På lördagen blev det att kliva upp tidigt då vi drog till Skellefteå för Emma skulle kika på en balklänning.
Vi strosade runt lite på stan och det blev lite shopping trots pengabristen. Hittade en väldigt efterlängtad tröja så köpte 2 st i olika färger. Blev en t-shirt också med nirvana tryck.
Och som vanligt när man haft en sjukt bra dag så slutar det med att något dåligt händer. Börjar hända alltför ofta nu känner jag. Ingenting i mitt liv verkar vilja gå rätt just nu. Och inte kommer det bli bättre på en tid heller.
Aja bara att suck it upp antar jag.

Nu, plugg och städning. Wheei^^

Bjuder på min senaste playlist - sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0