The seconds turn into minutes now

Hola amigos!
Var ett tag sedan jag skrev nu, har inte orkar faktiskt. Har varit borta ganska mkt så har inte blivit av att blogga bara.

I fredags var jag ju och såg Hoffmaestro och det var AWESOME! Sjukt bra var det, ffucking underbart.
Det var värt vartenda öre. Mina kompisar blev less på och stå och dansa och hoppa osv men jag har tydligen ingen gräns när det gäller sånt. Emily hängde dock på rätt bra tycker jag.

Juste, skaffade mig ett extrajobb i måndags också, blev inom hemtjänsten på bruksbacken. Kanske inte ngt drömjobb men det är ett jobb så jag är bara glad. Kommer typ jobba hela sommaren också.

Ikväll blire NK plugg, vi har ett fett prov imorrn och jag måste typ minst få vg, lär ju inte hända med försöka går ju. Är sjukt stressad nu, har hur mkt inlämningar som ska göras. Någon som har lust att göra dom åt mig?

Nästa fredag börjar praktiken så de blir ingen skola för oss på 7 veckor, känns ganska skönt. Ska ha gjort bort allting innan vi kommer tillbaka iaf.

Nu ska jag slita mig från datorn och ägna resten av kvällen åt plugg.

Dagens bästa - Fefe Dobson – Stuttering & Fefe Dobson – I Want You


Kommentarer
Postat av: Linn

SV: WHUTTA WHUTTA!?!?!?! Har du också funderat på att bli au pair???? Vars? när? Hur? :D

2011-04-05 @ 15:22:41
URL: http://anjiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0