10 000 meter upp i luften ser jag allt så klart

Kvällen har varit rätt okej. Inte den roligaste kvällen men de funkade. När vi kom dit var det rätt tråkigt, ett braa tag. Emily drog hem innan 12 tror jag, vi andra stannade ett tag till och det blev faktiskt mkt roligare sen.
Jag tror att Emma hade kul mestadels iaf och det är väl huvudsaken.

Ursch imorgon blire städning för fulla muggar. Blir och storstäda mitt rum + brors gamla rum.  Sen kommer brorsan hit med sina vänner för att grilla så blir väl och käka med dom sen blire o jobba. Efter jag jobbat blire kanske o va med soffipropp!

Är helt ensam hemma ikvl så inatt är första gången jag sover helt ensam hemma på sjukt länge. Brukar alltid ha N här då men icket ikvl. Känns lite scary menmen.
Nu ska jag käka min göörgoa macka och se nya avsnittet av vampire diaries.

Hoppas ni haft en bra kväll folks!
GNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0