Felsms,Banankaka och Emsan

Fick sluta tidigare idag, ganska gött! Så jag tänkte att jag skulle va lite duktig och göra bort lite läxor så jag tog mina grejer och satte mig ute i det underbara vädret! Men tror ni jag fick mkt gjort lr? Njae, då gissade ni rätt.
Fastnade på första så sket i den, i väntan på svar från min lärare så tänkte jag ta mig an ett hemprov. Det gick inte mkt bättre, fastnade på första uppgiften och ingen här hemma hade tid och hjälpa mig. Mami som åker till Turkland imorgon satt i telefon mest hela tiden och annars sprang hon runt som en tok. Och papi, ja han lagade mat.. Så det blev inget skolarbete idag heller.
Men i helgen ska jag ha gjort bort 3 st uppgifter. Annars ger jag mig själv utegångsförbud!

Resten av kvällen fastnade jag på felsms.com, fram tills Emma kom hit, då satte ja igång och bakade banankakan jag skulle gjort klart innan hon kom hit. Första gången jag gjorde en sån och den blev fucking awesome!

Imorgon ska jag och mäta upp min balklänning!






NUMNUM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0