High on hope

Fan vad jag är kass på att uppdatera, har ingen bra ursäkt egentligen.

I helgen kom min studentmössa, den är tyvärr ganska mkt förstor så det sög ju balle menmen sånt är livet.
Har även kirrat studentklänning + skor till balen + balbiljett så nu är allting inför bal o studenten fixat! Ganska så gött!
Nu äre ba sista skolarbetet kvar, önskar jag slapp praktiken. Hade hällre varit på skolan och gjort bort resten än o praoa. Det är sjukt tråkigt. Alla där är as trevliga men gör inte särskilt mkt.

Har fått jobba ganska mkt extra också så det känns också gött! Pengar rullar in som de ska,de går bra nu. haha nä men de e nice, och jävligt mkt välbehövt. Önskar jag hade börjat tidigare då hade jag fått lön den här månaden vilket hade behövts då jag inte fick ngt jävla studiebidrag den här veckan heller. -.-

Juste, en till skitsak. Att spotify har blivit sjuk mkt begränsat. Och att man ska betala för o kunna lyssna på mer än 10 timmar o typ samma låt mer än 5 ggr per vecka lr hure nu va. Huuuur dåligt liksom?!

Aja bortsett från all skolskit o att spotify suger balle så rullar livet på rätt bra nu faktiskt.
Jag är nöjd atm. Låt det fortsätta!

Ah juste jag var och såg Red ridinghood med världens underbaraste i måndags, jag tyckte den var helt ok. Inte jätte bra men inte dålig heller.

Såhär gåre när man inte skriver på evigheter, det blir cplånga inlägg som ingen orkar läsa.
Nu ska jag sova..Nä nu ljög jag,ska se lite glee seeen sova.
Gnaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0