sönderstressad

Jag är trött men kan inte sova pga min jävla mensvärk. Det är fan inte lätt o va quinna alltså..
plus att jag är sjukt stressad. Har asmånga rester känns det som, jag har suttit hela veckan med flera av dom men känns inte som att jag kommer någonstans. Jag är nästan klar med flera av dom men det är alltid något på uppgifterna som jag inte lyckas fixa. Har typ imorgon på mig att fixa klart 5 uppgifter.
Jag vet, det är självförvållat men det är lika drygt ändå. Om inte mer..
Jag ska dessutom jobba hela helgen. Och på lördag är det kulturnatta, och jordens undergång om man ska tro på det som sägs. Och pappa fyller år då också.
Ska jobba från halv 8 till 4 sen blir det o åka dir till Emma för grillning. Jag lär ju inte vara särskilt pigg. Meen what to do..

Nu ska jag försöka göra klart en uppgift så de blir en mindre iaf.
GNATT!





I'm sorry for the pain I caused
I'm sorry for the time we lost.
Now please let me make it up to you.
I promise you that we'll get through


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0