Busy like a bee

Hola boys and girls.

Idag har jag käkat på kina restaurang! Bjöd emmsan som fyllde 19bast igår på buffé, emily hängde också med, det var sjukt trevligt. Blev lite stressigt dock, slutade praktiken 5 och började jobba kl 7. Men jag hann, med nöd och näppe. Imorgon blir det ännu mer stressigt, praktik till kl 17, börja jobba 18, slutar 20. 20.15 ska jag va hos Emma och käka middag. Blir sjukt tight.

Jag såg just vilka artister som ska på peace & love.. JAG VILL DIT! Jag mååste dit.Det är så sjuukt bra artister som ska spela, Tvivlar på att det kommer att hända, men om jag fick se typ bara några av dom artister som skulle dit så kan jag nästan lova att jag skulle dö lycklig.
Någon som är sugen??




Dagens bästa - Sunrise Avenue – Hollywood Hills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0