Söndag

Har haft fullt upp hela helgen,

fredagskvällen börjades med bio tsm med Sofia och Frida. Såg såklart Breaking dawn, jag blev faktiskt lite besviken. Nog för jag inte är ett jätte stort fan av filmerna men tyckte att den här var lite väl tråkig. Hoppas att part 2 blir bättre iaf.
Efter bion så blev det utgång, var tänkt att vi skulle på sweet seeds releasefest men så blev det icket blev istl Corona. Gillar egentligen inte corona men va helt ok.

I lördags efter att sovit bort hela dagen typ så blev de utflyttnings fest hos Malin som flyttar till Norge i veckan. Hade ritkigt trevligt iaf.

Någonstans inom mig bor det en liten nörd och efter att ha sett alla X-men filmerna i veckan så har jag gått och blivit liite av en seriefilms nörd, ska se alla filmer gjord på någon serie har jag bestämt mig för. Iaf så många som möjligt. Och måste hitta X-men serie tidningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0